Feb 23, 2022 14:44:48 GMT
new
nekittemankey Avatar
$
13 posts


Post by nekittemankey on Feb 23, 2022 14:44:48 GMT


------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow of Death: Dark Knight ANDROID ◀◀◀◀
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow of Death: Dark Knight IOS ◀◀◀◀
------------------------------------------
------------------------------------------
▞▞▞ juksekoder øke ressursen ▞▞▞
------------------------------------------
▞▞▞ Shadow of Death: Dark Knight 2022 version ▞▞▞
------------------------------------------
------------------------------------------
kuldesøl 👍🏼
bra grafikk, godt konsept, men ærlig talt, kontroll er dårlig, opplæringen er dårlig, førstegangserfaring er dårlig, det føles som om spillet spør meg "trenger du mer kraft? gi meg pengene dine" fra spillets start, jeg lurer bare på hvordan dette spillet "slutt spillet" føles som 🤔
Kult spill som er litt laggy og reklamerøyd, men det er moro også må betale for å få store oppgraderinger, men jeg antar at programmerere må spise også
Generisk spilling med svært lite polsk, og en kunststil som, selv om den er behagelig, er langt fra original. Dette spillet oser av 2000-talls flashspill, og føles på ingen måte overlegent noen av dem. Skriften er slurvete, og spillet prøver så hardt å levere en fæl og edgy karakter basert på en samling troper vi alle har sett en million ganger før at det blir latterlig når det er best og vondt å sitte igjennom når det er verst. Jeg fikk dette spillet mens det var gratis, og det føles fortsatt som bortkastet.
Hele målet med spillet er å se hvor mange annonser du kan se (det er faktisk en annonseteller med en annonsegrense på 10 som lades opp!) eller dollar du kan bruke før du avinstallerer den. Kamp kan være mildt sagt morsomt til du får et våpen som er høyere sjeldenhet enn du burde, og ett treffer alle fiender eller treffer en murvegg. Deretter en konstant svinging mellom slipenivåer og se på annonser. PVP er en absolutt spøk (face autoplay p2w). Hopp over dette spillet og alle andre typer i dets sjanger i appbutikken for øyeblikket.
Dette er en god app, men jeg har noen problemer. På det tidspunktet jeg fikk dette var det gratis, men normalt koster denne appen og bør derfor ikke ha noen mikrotransaksjoner, spesielt beløpet dette spillet har. Hvis du må sette opp prisen, gjør det, men det er ekkelt å se så mange mikrotransaksjoner. Det er et problem som ødelegger gleden min av spillet. Og spesielt slutte å dytte det i ansiktene våre. Og kontrollene kan ikke reagere til tider, et stort problem for et spill som dette. Det er derfor det er 2 stjerner
totalt sett er det litt desorienterende, men et morsomt spill jeg fant meg selv å drukne i alle de ukjente som bruk av evner, men under all forvirringen ligger et godt og underholdende spill
Spillet har svarte fiender på et svart gulv og fiendene kan overlappe hverandre så det er bare et hav av svart som svermer deg. Noen angrep kan du løpe forbi, de fleste kan du ikke. noen fiender er best å hoppe over, men du kan ikke når du nesten ikke kan se hva som angriper deg. Flere av utfordringene krever at du tar mindre enn en viss mengde skade, men når spillet skaper for mange fiender, noe det gjør i etapper som tårnet, bremses spillet ned og du blir svermet/drept av fiender.
Det er et flott spill under Black Friday, det er gratis hvis du har tid til å maksimalt ut karakteren din raskt
Veldig bra ingen annonser og flott grafikk et veldig bra kamp- og actionspill
Bra spill. Seriøst, jeg har ikke en eneste klage. De designet et system som sparte opp ekstra ressurser overtid, og så betaler du fem dollar for å låse det opp. I stedet for å gjøre det vanskeligere å komme videre uten å betale, gjorde de det lettere å komme videre ved å betale. Jeg gir sjelden ut fem stjerner, men etter å ha brukt mer tid på å spille, kan jeg gi den 5 stjerner
Jeg liker egentlig ikke dette spillet mye fordi når jeg lastet det ned, krasjer det. Da det krasjet, lastet jeg ned spillet på nytt for å se om det vil fungere for andre gang. Og det gjorde det. Men etter flere minutter krasjet den igjen. Den krasjet da jeg klikket på det første nivået på eventyr. Skjermen min vil ikke bevege seg den gangen. Håper du kan fikse feilene i dette spillet, takk.
Beste mobilspill som langt, målløst konsoll gamplay og grapichs
Mikrotransaksjonene og annonsene gjennom hvert trinn i fremdriften gjør dette spillet til et ork, noe som er synd, for hvis spillet var mer jevnt balansert, ville det vært mye moro.
Ganske bra. Ikke nødvendigvis basert på nivå, men basert på ferdigheter som er hva det burde være.
Mens du lagrer spillet, er det bare å laste inn ... og fortsetter ... det er en feil, vær så snill å ta vare på det
Den eneste grunnen til at jeg gir dette mer enn 1 stjerne er på grunn av det flytende spillingen. Historien og introen er så lat skrevet at det er en fornærmelse mot spillet. Deretter kommer den plutselige gear-veggen forbi som du ikke kan passere med mindre du har bedre utstyr, og det er her pay2win-aspektet spiller inn. Å, og nevnte jeg annonser? Hellige ku det er MANGE av dem!!! så mange at du ender opp med å se annonser 1/3 av spilletid. Jeg har sunket 2-3 timer inn i dette spillet, og nå avinstallerer jeg det.
Spillet er veldig morsomt og underholdende. Det blir egentlig ikke kjedelig fordi det alltid kommer nye fiender. Dessuten ser det vakkert ut. Kunststilen er nydelig og veldig kul. Totalt sett er det et veldig bra spill, jeg vil oppfordre deg til å spille det.
Ganske bra for et mobilspill. Lett å lære, ikke for vanskelig, men likevel litt utfordrende til tider. Det er et spill du kan plukke opp og spille i et par minutter eller male ut over en lengre periode.
Grafikk, spilling, kontroller.Alt er flott, men rollespillet bør være noe du kan deaktivere. Og tilleggene (kjøp denne ressursen, den vil gi deg dette...) Lag noe enkelt. Dette spillet minner meg om Final Fantasy (design, kunstverk) og God of War for hack og slash, men det er ødelagt av denne obligatoriske teksten du må følge, og rollespillet avbryter deg hele tiden.
WOW... Dette spillet har endret seg mye sist gang..... Jeg tror ikke denne historien var her før... EDITERINGER: ups feil spill, men fortsatt bra
2 3 4 Player Mini Games Simulācijas spēles jyru
beste hack og slash noensinne, pluss at måten de håndterer annonser på er etter min mening den beste jeg har sett. De kaster ikke annonser i ansiktet ditt, og det å se på annonser er helt opp til deg, pluss at du tjener noe på å se dem. ærlig talt flott spill, flott grafikk og flott annonseplassering.
Dette spillet er bokstavelig talt definisjonen på lønn for å vinne. Det er knapt noen måte å komme videre etter den første sjefen med mindre du vil se over 300 annonser og betale 50 dollar bare for å komme forbi den andre sjefen. De kaster popup-vinduer for å betale penger til deg, og gir deg til og med varsler som forteller spillere om å se annonser. Dette er ikke et spill, dette er et pengetrekk. Den eneste grunnen til at det får en 2 er fordi noen hadde ballene til å kopiere og lime inn et helt gratis spill og bare dumpe annonser og EA-strategier på det.
Shadow of Death: Dark Knight แอ็กชัน piwy
Spillet er bra, men lurer bare på hvorfor det finnes 2 spill med samme navn, 1 koster 1,39 AUD, det andre er gratis. Jeg installerte den gratis for et par dager siden og lagret tegn på Google-kontoen, jeg har nettopp installert denne betalte versjonen, og det viser seg at jeg ikke kan laste inn tegnene jeg lagret i gratisversjonen. Jeg ser ingen forskjell mellom versjonene bortsett fra det litt forskjellige spillikonet.
Jeg har spilt dette spillet så mye og lastet det ned på nytt så mange ganger og hatt det mye moro! Dette spillet fortjener denne anmeldelsen og det fortjener 5 stjerner det har tjent det og det er et must å spille, og hvis du ikke vil bruke penger er det forskjellige versjoner som er gratis, jeg håper du har det gøy.
det er et flott spill, jeg elsker strategien, hvordan kontrollene fungerer og det store utvalget av spillestiler som du kan forme til dine egne. så hvorfor 3 stjerner spør du? matchmaking-systemet er fullstendig ødelagt. du kan ikke få en jevn match når du først har kommet opp til de høyere rangeringene (f.eks. gull 4 (du kan komme dit på en dag)). jeg fikk en gang, med min 6000 power karakter, jeg fikk satt ib med en med over 40000. det er bare ikke engang. utviklere, vennligst implementer et faktisk kampsystem, selv om det legger til litt ventetid.
Jeg hadde lett etter et nytt spill en stund. Og først trodde jeg ikke det var noe for meg, jeg foretrekker veldig grunnleggende arkadespill, men jeg har - vært lykkelig oppslukt av spillingen og tilskriver de forskjellige interaktive elementene i spillet. Jeg er til og med ok med annonsebruken. Oppdater; 8/30 Elsker fortsatt spillet, men vanskelighetsgraden til helvete er latterlig vanskelig, men ikke helt umulig. Å miste alle sjelene dine etter ett dødsfall er morderen på inventaret.
PvP-matchmaking setter hele tiden min lvl 28 mot lvl-80 , men belønninger er gode når du ikke blir gated. 1/5 PvE er morsomt og utfordrende, med middelmådige belønninger. 4/5 RPG-lite-elementer med 4 helteklasser, men lite variasjon i bygg, variantene virker designet rundt pvp vs. pve-orienteringer. 2/5 Grafikken er celleskyggelagt 4/5 Gameplay pve 4/5 Gameplay pvp 2/5 (det er for lett å bli stunlocked) Totalt sett 3/5 hovedsakelig på grunn av pvp-mekanikk gating-vekst, kan være 4,5/5 ellers
Spillet er FANTASTISK! Jeg planlegger å kjøpe halloween-kostymene fordi de ser SÅÅÅÅÅ kule ut!!! Jeg elsker det faktum at det er forskjellige karakterer å velge mellom fordi jeg ikke likte å spille som Max (jeg tror det er navnet hans...), men jeg elsker å spille som jenta med den gigantiske ljåen, og jeg kommer til å spille dette spillet i en periode lenge, men én ting... når du først har fått 500 krystaller kan du kjøpe et kostyme eller et våpen/rustning for 300, og siden uansett hva du får, får du vanligvis et OPP tidlig spill og det er ikke så vanskelig å få så mye tidlig så ja... men bortsett fra det ELSKER jeg dette spillet!!!
Shadow of Death: Dark Knight Aksiyon dchh
fine farger, veldig få nivåer, god opplevelse, et flott spill å spille og jeg tar ikke evigheter for å forbedre karakterens kraft, så ganske fint spill.
Shadow of Death: Dark Knight Екшън aeyt
Jeg orker ikke fortsette å spille. spillet er en edgy selvinnsats. Jeg antok at jeg ville få litt moro ut av det, men dialogen er rett og slett uutholdelig. "guiden" oppfører seg som en idiot og vet lite mer at mc. Anbefaler ikke.

Reply

Quick Reply