Feb 23, 2022 15:05:40 GMT
new
nekittemankey Avatar
$
13 posts


Post by nekittemankey on Feb 23, 2022 15:05:40 GMT


------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes ANDROID ◀◀◀◀
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Rush: Heroes IOS ◀◀◀◀
------------------------------------------
------------------------------------------
▞▞▞ snydekode uendelig udholdenhed ▞▞▞
------------------------------------------
▞▞▞ Magic Rush: Heroes 2022 version ▞▞▞
------------------------------------------
------------------------------------------
Fantastisk spil, hvis du kan lide at bruge penge hver måned for at forblive konkurrencedygtig. Plus nogle lande kan bruge mindre for at få det samme, hvilket betyder, at du skal bruge mere end dem for at være konkurrencedygtige.
Sådan skifter jeg min magic Rush-konto fra en telefon til en anden telefon. Begge telefoner har forskellige betingelser for at spille magic rush-spil
Family Island™ — Farming game Gündəlik ebmq
Intet ændrer sig. En lidt glitrende sammenligning, da jeg spillede for nogle år siden. Spillet er EKSTREMT DYRT og en 100% LØN FOR AT VINDE. hvis du vælger ikke at bruge hundredvis af dollars, vil du med sikkerhed IKKE nyde spillet. Jeg afinstallerer det. der er meget bedre gameplay som denne, som du kan vælge ikke at betale og stadig nyde spillet.
Stadig 1*, udviklerne er så grådige, det er bestemt en løn at vinde spil, så mange funktioner er kun til høj vip.... Selv efter at have brugt mange penge på spillet, kan du ikke engang være tæt på store hvaler, der bruger hundredvis af dollars om måneden, så hvis du KUN vil slå din tid ihjel og være på bunden af spillet hele tiden, er du velkommen til at spille
dum udholdenhed nødt til at kæmpe .. hvordan kan man spille dette spil? begrænset spil. skal købe udholdenhed.. pengeoplader.
Jeg giver det en stjerne af hovedårsagen til, at spiludviklerne ikke har noget problem med at skabe et købstilbud hver time, der ikke har nogen fejl og ikke kan finde et middel til at forhindre og beskytte spillere mod online mobning. Det eneste svar er bare rolig, vil du gerne købe en pakke for at blive stærkere. Mit bedste forslag er at finde et andet spil, hvor din spiloplevelse ikke er bestemt af, om du har råd til at blive stærkere for at undgå mobning, spiludviklerne forhindrer mobning som antydet i brugeraftalen.
Bare giv tilbage den føniks begivenhed allerede!!
Super spil
Jeg var en af de sjoveste dette spil, og brugte i det, indtil jeg havde et problem! Supportteamet reagerer ikke, ingen reel hjælp, de er interesserede i at få dig til at betale mere.. Mit råd, brug ikke penge i dette spil. værste support hold jeg nogensinde havde set
Udviklere bør bruge mere tid på at få spillet til at køre jævnere og mindre tid på at prøve at fylde flere spil og begivenheder ind i det.
God underholdning. 😀😀😀
Dette spil er ptw, lad os i det mindste købe udholdenhed mindst to gange. Og pls make don't give chances for soulstones, hvorfor kan du ikke give uendelig chance og også når jeg fik medea og medea igen, fik jeg 7 soulstones. Helten kan tilkaldes med 10 sjælesten, men jeg fik 7 sjælesten, så lad det stoppe, og hvorfor kan du ikke tilføje en form for retfærdigt handelssystem. Det ville være en god multi-player mode. Jeg håber du ser dette
Sejt, men har brug for mere støtte og nye magikere og lav en tank med masser af lifesteal, men svaghed er livet dbs attack pls Jeg spillede dette for meget lang tid siden, jeg vil have det til at være endnu mere godt end før
da jeg downloadede dette spil, synes jeg, det er ret kedeligt, men når jeg spiller dette, nyder jeg det virkelig, men når jeg allerede når niveau 30, er det svært at vinde en etape, og min heltekraft er ikke tilstrækkelig nok til at kæmpe. det har i hvert fald potentiale
Løs problemet, mit spil ikke starter
Sjovt spil, men for meget betaling for at vinde indhold. Meget ubalanceret, hvis du går ad den vej. Jeg anbefaler gratis at spille og bare have det sjovt.
Spillet er en smule frustrerende. Fordi udholdenhedens regenerering er langsom.
På dette tidspunkt skal du ikke spille dette spil længere. Denne fulde P2W nu, uanset hvor godt du spiller. P2W-afspiller vil knuse dig som flue. Ingen lønspiller bliver bare mad. Savner den gamle version af dette spil.
Tak igen for alt
Har slet ikke været i stand til at logge på, og en af hovedheltene har fejlet i ugevis.
Fuldstændig dette spil godt og velegnet til børn, hvis du føler dette spil som vrøvl, jeg føler, at din håndtelefon er noget vrøvl, alt spil har svagheder alt er ikke perfekt
Er dette forbundet med mobillegender?
Dårligt FM JJ job CBC HMC high BBC BBC KGB BC
Gode animationer. Anstændig progression. Kamp i realtid.
Jeg har spillet dette spil i 5 år, min erfaring med at spille dette spil, før moonton købte det, var meget godt, men siden moonton købte det, var det så p2w, nu stoler mange ikke-p2w-spillere bare på arena-præmien eller andet, og pga. at jeg bliver brændt ud så hurtigt, så vær venlig at gøre dette spil mere balanceret
Feeedt
Så jeg begynder at spille det her igen, det er tre eller fire år siden, jeg sidst spillede. Jeg startede igen på en ny server, og det er okay for mig, men jeg fik ikke bindet min konto med Facebook eller Google Play, fordi den sagde, at der allerede var en konto bundet til den. Så prøvede jeg at gå ind på denne konto for at se, om jeg på en eller anden måde kunne slette den og lade gmail'en være fri for mig at bruge på den nye, men den sagde, at kontoen ikke eksisterede??? Jeg måtte binde med VK og fik ikke engang belønningen.
Fuldstændig skuffet..penge er hovedmotoren for hver eneste bevægelse, du er ved at foretage😢😢
Recovery spil
Alliancens ældste sparker medlemmer ud af alliancen uden grund. Fremskridt i spillet afhænger meget af alliancen. Alt i alt er det et rigtig godt spil.
Godt åbent spil.
Magic Rush: Heroes Role Playing xfc
Nå, jeg må sige, at de er begyndt at gøre lidt mere for f2p-spillere lige nu, en ny måde at få soulstone på, kan lave 7x draw med 1,3k dias, og den har legende heltens ss også, bare fokus lidt mere moonton, så skal dette blive bedre gennemsyn
dejligt spil med masser af helte og aktiviteter.aldrig et kedeligt øjeblik
Tower Defense og Rpg Kombiner. Dette er det spil, du får. Kan ikke vente på en ny opdatering
Jeg ved ikke, hvordan dette spil stadig fik 4,4 stjerner. Jeg mener, dette spil er hele 5 stjerner værd for 3-4 år siden, men nu, mehhh. Du skal betale en masse penge for at være på top 50, og for at være på top 10? Spørg ikke engang.Udviklerteamet er også fyldt med innovative ideer😂 til at plyndre spillere. Nu er der så mange egenskaber og spilplaner, at det kræver, at du mindst giver min 2 timer om dagen for selv at følge med, hvilket er meget kedelige gøremål. Før var min favorit, men nu gider jeg ikke engang fortsætte.
Super bedste spil, prøv det
Magic Rush: Heroes ভূমিকা নিয়ে খেলা rwi
Copyright er ægte
Meget løn for at vinde.. På den anden og tredje dag af spillet kæmpede du for at få nye helte, men rige spillere har næsten de helte, de har brug for i deres lineup. SPIL IKKE, hvis du ikke bruger penge, vil du blive mobbet og smidt ud til rang 300 af de betalende spillere. Bare spil MMORPG i stedet for. Jeg har spillet dette spil i 4 år nu, jeg holder op. Gå væk!!!
Magic Rush: Heroes Παιχνίδια ρόλων hof
Spil har ikke et ordentligt rapporteringssystem. Spillere vil blive ved med at angribe dig og stopper ikke, selv før du har ni ressourcer.
Godt spil, men disse nye opdateringer gør det mere forvirrende at spille, men på en eller anden måde værd at spille
Et godt spil
Det er svært at få en legende heros bortset fra to legende heros, som jeg kunne få i butikkerne. Desuden har jeg spillet dette spil siden 2018, og jeg har stadig ikke nået et niveau på 90+, fordi det var svært at komme op i niveau. Jeg gav to stjerner på grund af disse grunde. Jeg håber, I gør det bedre.
Jeg har spillet dette spil i et par år og KNÆPE nået lvl 96, og jeg logger ud i et par uger og åbner det, og jeg er nødt til at genstarte spillet!! Bortset fra det faktum, at for at engagere spillet fuldt ud, skal du "betale for at spille", dvs. du skal købe diamanter, ellers vil næsten alle andre spillere ødelægge dit slot og dine spillere!! Hvilket gør det ekstremt skuffende og vrede!!!
Et ret godt spil alt i alt, men vil have penge for meget. For mange rige irritationsmomenter spiller det, så ingen fred fra dem, der er evigt stærkere end dig.
God kamp. Dårlig gennemført løn for at vinde mekanik.

Reply

Quick Reply